WZROKOWA I PRZESTRZENNA- uczenie się poprzez widzenie, świadomość kształtów i
przestrzeni,
JĘZYKOWA-używanie języka, żeby się uczyć, żeby mówić, czytać , pisaćMOTORYCZNA -uczenie się poprzez ciało, rozwijanie umiejętności fizycznych, świadomość
swojego ciała
NAUKOWA- zdobywanie wiedzy o świecie, ciekawość, by dowiedzieć się więcej,MATEMATYCZNA rozumienie liczb, umiejętność logicznego myślenia,
MUZYCZNA- uczenie się poprzez słuchanie, świadomość dźwięków
OSOBISTA - świadomość własnej osoby, własnych myśli, uczuć i potrzeb,
SPOŁECZNA świadomość innych, dobre relacje z innymi
FILOZOFICZNA-myślenie i zadawanie pytań dotyczących sensu życia,
Rozwiązywanie problemów ( Skills Solving Problem), szukanie rozwiązań dla swoich trudnych sytuacji i elastyczność myślenia jest także szalenie ważne.
O rozwijaniu inteligencji językowej (wkrótce).
LITERATURA:
Lepszy Start .Robert Fisher (dr.pedagogiki, dyrektor Badań nad Nauczaniem Myślenia -Center for research in Teaching Thinking).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz